Kibicuj i wygrywaj!

Trwa kampania "Milka. Sercem z Naszymi", w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów.

Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł. Akcja potrwa do 14 lutego.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy zakupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie loterii www.loteriamilka.pl, gdzie dostępny jest także regulamin konkursu. Każdy uczestnik natychmiast otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli paragon nie jest wygrany – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować kolejne paragony i mieć następną szansę na wygraną.

Loteria konsumencka jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – IQ Marketing. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 10478 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.