"Jesteś piękna. Dbaj o to"

W swojej najnowszej kampanii Tymbark podkreśla, że nie ma oczywistych szablonów czy standardów, według których możemy czuć w sobie piękno.

Przedstawione w spocie kobiety są różne i dzięki temu każda z nich jest wyjątkowa. Vitamini zachęca do wsłuchania się w głos wewnętrznego piękna i w emocjonalnym spocie przypomina, że niezależnie od nastroju, rozmiaru, podejścia do życia i dbania o urodę, czy wieku… jest ono z nami zawsze. Marka zachęca do pielęgnowania swojego piękna i podkreślania różnorodności.

Kampanii towarzyszy również wprowadzenie nowego opakowania soków w formacie 1 l. Produkty Vitamini będą teraz dostępne w wygodnej, ergonomicznej, litrowej butelce PET. Dodatkowo cała linia zyskała nowy, lżejszy i jeszcze bardziej apetyczny design.

Oprócz nowych butelek litrowych, Tymbark oferuje soki Vitamini także w butelkach 300 ml.

Poza spotami telewizyjnymi, kampania opiera się także na emisji w serwisach VOD oraz komunikacji w social mediach i w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 10481 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.