Koku Sushi wprowadza kartę lojalnościową

Karta skoordynowana jest z dedykowaną aplikacją online i całym systemem sprzedaży.

Jak informuje Piotr Olechno, jeden ze współwłaścicieli Koku Sushi, zajmujący się wdrażaniem programu lojalnościowego to pierwsza krajowa marka, która zdecydowała się na zastosowanie zupełnie autorskiego rozwiązania. - Nie skorzystaliśmy z dostępnych na rynku uniwersalnych  projektów, ponieważ zależy nam na cyfrowym bezpieczeństwie naszych gości i chcieliśmy mieć system skrojony dokładnie do potrzeb i tylko na użytek naszej sieci – tłumaczy Piotr Olechno.
 
Jego karta buduje przywiązanie do marki i pozwala wyróżnić grupę stałych klientów, co przy okazji pomaga w utrzymaniu jednolitych standardów we punktach. - Na podstawie zdobytych informacji o upodobaniach gości możemy modyfikować menu i dopasowywać ofertę do ich preferencji - dodaje.
 
Karta lojalnościowa dostępna jest w dwóch wersjach: dla tradycjonalistów dostępna będzie plastikowa opcja, natomiast bardziej ekologicznie nastawieni klienci mogą korzystać z niej wyłącznie za pośrednictwem internetu. Aplikację można już pobrać poprzez sklepy Apple Store i Google Play. Wystarczy wpisać hasło Koku Sushi. Można też zarejestrować się do programu na stronie sieci.
 
Posiadacz karty przy każdym zamówieniu w którymkolwiek z lokali sieci uzyska punkty. Pracownik obsługujący stolik zeskanuje kartę bądź kod z komórki. Poinformuje też ile punktów klient zebrał już na swoim koncie. Gość może też sam sprawdzić jego stan w aplikacji lub na stronie Koku. Punkty uprawniają do zniżek podczas uiszczania kolejnych rachunków. Naliczony na ich podstawie rabat można wykorzystać za jednym razem bądź podzielić go na raty. Pierwsi goście już mogli się przekonać, że dzięki karcie mają konkretne profity.
 
- Uczestnicy naszego programu lojalnościowego będą mogli liczyć także na specjalne promocje. Zamierzamy realizować różne akcje skierowane właśnie do nich. Na przykład udzielać zniżek na niektóre dania tylko na podstawie okazania karty. Generalnie chodzi o to, by nasi goście w całej Polsce mogli korzystać z jednolitego systemu lojalnościowego, żeby mogli zbierać punkty w każdym z miast - twierdz Piotr Olechno.
 
Karta wprowadzana jest od grudnia. Ostatecznie będzie obowiązywała we wszystkich 26 punktach sieci Koku Sushi. Miejscem, gdzie przeprowadzano wstępne testy był Białystok, skąd wywodzi się marka. Po pierwszych dwóch tygodniach funkcjonowania karty pobrało ją ponad 700 mieszkańców miasta. W całej Polsce na początku stycznia zgłosiło się po nią kilkanaście tysięcy osób i grupa ta każdego dnia się zwiększa.
 
Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }