Rezerwacja stolika w kilka sekund?

Tak, to możliwe dzięki aplikacji Dineout Poland.

Dineout Poland, jak informuje operator aplikacji, pozwala w wygodnej formie przyjrzeć się mapie restauracji, a następnie kilkoma kliknięciami w dowolnym momencie zarezerwować stolik we wskazanym terminie.

W aplikacji znajdują się również informacje o promocjach oferowanych w lokalu oraz specjalny program lojalnościowy, w ramach którego każda rezerwacja przybliża go do uzyskania dodatkowych benefitów. Użytkownik w momencie dokonywania rezerwacji może wybrać preferowane miejsce, na przykład w ogródku lub konkretnej sali restauracji. Może również od razu zaznaczyć konieczność skorzystania z krzesełka dla dziecka lub poinformować o urodzinowym charakterze organizowanego spotkania. W oddzielnej zakładce prezentowane są specjalne oferty restauracji. Użytkownicy znajdą tu również informacje o restauracjach serwujących aktualnie menu degustacyjne.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego pojawienia się na polskim rynku i zainteresowania zarówno restauracji, jak i dynamicznie rosnącej liczby użytkowników Dineout Poland. Szczególnie zależało nam na stworzeniu aplikacji przyjaznej użytkownikowi, z intuicyjną obsługą, która już po pierwszym razie zachęca do ponownego skorzystania dzięki wygodzie i prostocie obsługi. Użytkownik nie musi już wykonywać dziesiątek telefonów, żeby znaleźć wolny stolik, bo znajduje te informacje na swoim urządzeniu - podkreśla Blagovest Monev, pomysłodawca i twórca aplikacji Dineout Poland.

Do skorzystania z aplikacji zachęcają również zniżki przygotowywane przez współpracujące restauracje. Ponadto dodatkowe środki do wykorzystania podczas zamówień można wygrać w konkursach organizowanych przez Dineout Poland, które są regularnie ogłaszane w profilach social media.

Aktualnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy Warszawy i Krakowa, ale właściciel nie wyklucza włączenia kolejnych polskich miast wraz z rozwojem marki. Obecnie prace skupiają się na zwiększeniu liczby dostępnych lokali. Bezpłatna aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.

Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }