Galeria Północna podsumowuje 2019 rok

Motylarnia i tężnia solankowa w ogrodzie na dachu, to jedne z ubiegłorocznych inwestycji, którymi może się pochwalić warszawska Galeria Północna. Nie zabrakło też nowych sklepów i licznych udogodnień dla klientów.

Przez ostatnie 12 miesięcy oferta Galerii Północnej znacznie się powiększyła. Pojawiły się nowe sklepy (m.in. Mango, Tom Tailor, czy Vanila), salony usługowe, a także szkoły tańca i sztuk walki. W centrum handlowym zostały otwarte też salony marek, które nie były dotąd dostępne w Warszawie, jak Junior, Lloyd, czy Tescoma. Nowe sklepy otworzyło łącznie 18 najemców, którzy łącznie zajmują powierzchnię ponad 5 276 mkw.

Większa jest także oferta rekreacyjna. Na początku II kwartału w ogrodzie na dachu została otwarta pierwsza na świecie tężnia solankowa w centrum handlowym o wymiarach 4,5 metra wysokości i 10 metrów długości. Pomysł ten spotkał się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców – za sprawą tężni ogród na dachu odwiedziło ponad 80 tys. osób więcej niż w roku poprzednim.

Nie mniej trafionym pomysłem okazała się motylarnia, otwarta na terenie obiektu w połowie sierpnia 2019 r. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci galerii mogli podziwiać wyjątkowe gatunki motyli egzotycznych z Ameryki Południowej, Azji Południowo-Wschodniej, a także z Australii czy Afryki. Motylarnia w Galerii Północnej była pierwszym tego rodzaju miejscem na Mazowszu, od dnia otwarcia odwiedziło ją ponad 50 tys. osób. Po raz pierwszy na terenie obiektu uruchomiono też lodowisko.

Powstała również wypożyczalnia rowerów cargo, zwiększono liczbę miejsc siedzących w strefie food court, zbudowano nowe chodniki i podjazdy dla wózków inwalidzkich, wprowadzono też nowe oznakowania.

- To był dla nas bardzo pracowity, ale też udany rok. Zrealizowaliśmy w tym czasie wiele ciekawych projektów, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem zarówno prasy, jak i samych mieszkańców – mówi nowy Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

W ubiegłym roku zwiększyły się także obroty Galerii Północnej. Przez ostatni rok wzrosły one o 25% w stosunku do roku poprzedniego, co jest podobnym wynikiem do 2018 r. – wtedy również obserwowano tendencję wzrostową. Jest to wynik tym bardziej zaskakujący, że w pobliżu powstała w ub.r. Galeria Młociny ze znacznie bardziej rozbudowaną ofertą.

- W tym roku nasze plany są równie ambitne. Z pewnością powiększy się nasza oferta sklepów, nie zamierzamy też poprzestawać na nowych inwestycjach i rozbudowie infrastruktury – zapewnia Roman Bugajczyk.

Jeszcze w styczniu na terenie obiektu powstanie interaktywny salon znanej w całej Polsce marki eobuwie.pl, zajmując powierzchnię 500 mkw., a w jego ofercie znajdzie się nawet 25 tysięcy produktów dostępnych od ręki. Wiele nowych atrakcji pojawi się też w ogrodzie na dachu, powstaną nowe elementy infrastruktury przeznaczone zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Po przerwie zimowej ponownie zostanie otwarta tężnia solankowa. Oferta rozrywkowa wzbogaci się również o kolejne wydarzenia organizowane na terenie galerii. W dalszym ciągu będzie też kontynuowany cykl teatralnych poranków, które od lutego będą odbywać się trzy razy w tygodniu.

Galeria Północna to wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy. Obiekt o powierzchni ponad 64000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. Otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 r.

 

Katarzyna Pierzchała 3548 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.