Tarczyński i Wrocław Panthers rozpoczynają nową kampanię promocyjną

Wraz z wprowadzeniem nowych mięsnych przekąsek, firma, która jest głównym sponsorem klubu planuje aktywne wykorzystywanie wizerunku zawodników będących ambasadorami produktów: Beef Jerky oraz Stripsy.

Kampania będzie składała się z kilku etapów, podczas których zawodnicy Panthers Wrocław będą, nie tylko promowali produkty marki, ale także jako wyczynowi sportowcy zachęcali do szeroko rozumianej aktywności fizycznej.

Wyselekcjonowani zawodnicy klubu stworzą Tarczyński Protein Team, który będzie promować produkty w kampanii w kanałach ATL i BTL z mocnym naciskiem na interaktywne działania w social media oraz eventy. Z udziałem zespołu planowane są m.in. działania ambientowe w sieci klubów fitness w całej Polsce, podczas których sportowcy będą prowadzić treningi, zachęcać klubowiczów do wspólnej aktywności i podejmowania sportowych wyzwań.

Tarczyński Protein Team pojawi się także na imprezach sportowych, które będą sukcesywnie ogłaszane, wraz ze strefą aktywności marki i food truckiem Meatlovers.

Joanna Hamdan 10481 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.