Lipton walczy z samotnością

Marka rozpoczyna akcję #razmewbluemonday.

20 stycznia w okolicach wejścia do dworca Warszawa Śródmieście producent marki Lipton, Unilever, przygotował widowisko multimedialne. Ma ono zwrócić uwagę na skalę problemu oraz pokazać, jak w łatwy, naturalny sposób i niewielkim nakładem czasu można znacząco pogłębić relacje.

Akcja oparta jest na historii dwóch syren, tęskniących za bliskimi relacjami w szybkim świecie przepełnionych powierzchownymi relacjami. W tym celu organizatorzy zainstalują dwie lodowe rzeźby przedstawiające syreny. Swoją historią nawiązują do tych z legend o warszawskiej i kopenhaskiej, które rozłączone żyją dziś w samotności.

Dodatkowo widowisko uzupełnione zostanie filmem, ukazującym skalę problemu samotności. Podczas imprezy jej uczestnicy będą mogli odbyć swój własny kwadrans prawdziwej rozmowy z kimś bliskim w specjalnie do tego przygotowanej Strefie Liptona, przy darmowej gorącej herbacie Lipton.

Widowisko multimedialne marki Lipton rozpocznie się w poniedziałek o godzinie 17:30, pierwszy pokaz ruszy o 17:45, następny o18:45. Ostatnie widowisko odbędzie się o godz. 19:45.

Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }