Aplikacja żappka prezentowała się w Nowym Jorku

Podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku Żabka, wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, prezentowała swoją aplikację żappka, która ma już 2,5 mln użytkowników.

Na zdjęciu od prawej: Tomasz Blicharski i Michał Opacki, Żabka Polska

Żappka pokazywana była w ramach organizowanego przez Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event. Był to jedyny polski akcent wśród wąskiego grona prezentowanych projektów z całego świata. Według przedstawicieli operatora sklepów aplikacja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny m.in. nowoczesnych technologii, innowacji oraz customer experience.

- Docenienie aplikacji żappka, liczącej już ponad 2,5 mln użytkowników, na największych targach technologicznych w Nowym Jorku to sukces zespołu ekspertów pracujących w naszej firmie – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska. - Z dumą mogę powiedzieć, że przyciągamy do Żabki profesjonalistów w dziedzinie nowych technologii, data science i nowoczesnego designu, którzy korzystając ze wsparcia globalnych i lokalnych partnerów technologicznych tworzą unikatowe, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania na świecie – wymienia.

Dodaje, że ponad 10% pracowników firmy jest zaangażowanych w projekty cyfrowe, realizowane w Żabce. - Wspólnie jesteśmy ambasadorami technologicznego rozwoju Polski prezentując nasze rozwiązania na arenie międzynarodowej – podkreśla Tomasz Blicharski.

Żabka przechodzi transformację cyfrową, na którą składa się cały ekosystem rozwiązań technologicznych funkcjonujących w obszarze zarządzania sklepami, asortymentem, big data, sztucznej inteligencji, jak również aplikacji mobilnych. Prezentowana w Nowym Jorku aplikacja żappka jest kluczowym, nowym kanałem komunikacji i interakcji sieci z klientami, a nad jej rozwojem pracuje dedykowany, interdyscyplinarny zespół specjalistów.

- Przy rozwijaniu produktów cyfrowych korzystamy z globalnych praktyk, a także ze „zwinnych” metodyk pracy. Działamy sprawnie, szybko testujemy nowe pomysły i słuchamy naszych użytkowników – mówi Michał Opacki, dyrektor ds. cyfrowych rozwiązań konsumenckich, odpowiadający za rozwój aplikacji żappka.

Firma Żabka Polska wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi liczne projekty na styku nauki i biznesu. Zaangażowana jest m.in. w AI Schools & Academy, w ramach którego z partnerami finansuje nauczanie tajników sztucznej inteligencji w 1500 przedszkolach i szkołach publicznych. Zainicjowała również w ub.r. konkurs „Ogarnij Big Data z Żabką", w ramach którego studenci mogli zaprezentować projekty wykorzystujące metody big data, sztucznej inteligencji oraz machine learning i w nagrodę pojechać do Doliny Krzemowej.

Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event to wydarzenie, którego celem jest pokazanie kluczowej roli nowych modeli biznesowych opartych na chmurze oraz sposobów osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji w transformację cyfrową w handlu detalicznym. W spotkaniu brali udział eksperci technologiczny z największych firm na świecie.

NRF to doroczny zjazd liderów branży detalicznej, organizowany w Nowym Jorku. W wydarzeniu wzięło udział 38000 uczestników, w tym 800 wystawców z niemal 100 krajów świata. Wśród prelegentów znajdują się najważniejsze osobistości świata retail i technologii, m.in. CEO Microsoft, Satya Nadella.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 6000 placówek prowadzonych przez ponad 4200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 5400 sklepów.

Katarzyna Pierzchała 3179 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }