Nowe koncepty piekarnicze w Warszawie

Grupa marek z branży piekarniczo-cukierniczej podpisała w grudniu trzy nowe umowy najmu: w Browarach Warszawskich, w Galerii Młociny oraz w kompleksie biurowym Lixa.

W Browarach Warszawskich, projekcie realizowanym przez Echo Investment, Grupa stworzy koncept Bakery Browary Warszawskie – ekologiczną piekarnię rzemieślniczą.

- W koncepcie klienci na własne oczy będą mogli przekonać się jak powstaje, rośnie i zarumienia się zdrowy chleb na naturalnym zakwasie, zjeść pyszne śniadanie, zbilansowany lunch czy napić się aromatycznej kawy lub świeżo wyciskanych soków i smoothies – mówi Bartłomiej Rychcik, który zarządza piekarniami.

Bakery Browary Warszawskie ma być naturalną kontynuacją, ale też rozwinięciem istniejącego już Bakery Wilanów – rzemieślniczego konceptu zlokalizowanego w centrum biurowo-usługowym Royal Wilanów. W Bakery Browary Warszawskie, według zapowiedzi, szefem kuchni zostanie jeden z najlepszych piekarzy na rynku, także w skali międzynarodowej – z mocnymi kompetencjami w zakresie wyrobów viennoiserie.

W pozostałych lokalizacjach – w Galerii Młociny i biurowcu Lixa – powstaną inne koncepty Grupy łączące pieczywo z sokami i smoothies.

Jak tłumaczy Bartłomiej Rychcik, intencją Grupy jest tworzenie lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując przyjazną atmosferę – w galeriach i biurowcach, a także w wyjątkowych, zrewitalizowanych i historycznych obiektach.

- Chcemy perfekcyjnie odpowiadać na oczekiwania konsumentów: dostarczać wysokiej jakości pieczywo, oferować szeroką gamę pozostałych produktów piekarniczo-cukierniczych, tworzyć wspaniałe koncepty, stawiać na innowacje. Pragniemy na stałe wpisać się na gastronomiczną mapę nie tylko Warszawy, ale także innych, dużych ośrodków miejskich i aglomeracji. Podpisane w grudniu umowy to dopiero początek naszej ekspansji i budowania skali biznesowej, tym bardziej cieszymy się ze współpracy z ekspertami firmy Colliers wspierającymi nas w tym procesie – Bartłomiej Rychcik.

Ilona Mrozowska 3427 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }