Pierwszy nowy Lidl w tym roku

Dziś o godz. 7 Lidl otworzył nową, szóstą placówkę w Bielsku-Białej przy ul. Partyzantów 65. Według wyliczeń serwisu handelextra.pl jest to 715. sklep sieci.

- Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Bielsko-Białej szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska. - Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych – tłumaczy.

I dodaje, że za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzysta już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay.

W nowej placówce Lidl wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, energooszczędne oświetlenie LED.

Aleksandra Robaszkiewicz zapewnia, że na sklepowych półkach nie zabraknie tu szerokiego wyboru świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, aromatycznego pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” - wędliny, „Pilos” - nabiał, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”.

Firma zwraca szczególną uwagę na kwestię jakości. Produkty spożywcze dostępne w sprzedaży są opatrzone międzynarodowymi certyfikatami jakościowymi IFS oraz BRC. Co więcej, wszystkie gospodarstwa rolne dostarczające do sklepów Lidl owoce i warzywa funkcjonują w oparciu o standard GLOBAL G.A.P.

Sieć Lidl pracuje nad realizacją zobowiązań w zakresie redukcji plastiku. Do 2025 r. 100% wszystkich plastikowych opakowań marek Lidla będzie możliwe do recyklingu oraz o 20% zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla. Natomiast na początku grudnia wprowadzono pierwsze warzywa bio znakowane naturalnym światłem, w ten sposób eliminując kolejne plastikowe opakowania. Firma realizuje także opracowaną przez Grupę Schwarz strategię Reset Plastic, w ten sposób wizja „mniej plastiku” staje się rzeczywistością.

W asortymencie sieci Lidl zawsze można znaleźć szeroki wybór certyfikowanych tekstyliów, w tym między innymi ubrania dla kobiet „Esmara”, odzież męska „Livergy”, tekstylia dla dzieci i młodzieży „Lupilu”, „Pepperts”, ubrania i akcesoria sportowe dla całej rodziny „Crivit,” oraz „CrivitPRO”. Do najczęściej wprowadzanych certyfikatów jakościowych należą: certyfikat Instytutu Hohenstein, potwierdzający, że ubrania są bezpieczne, przyjazne dla skóry i wytrzymałe oraz Oeko-Tex. Standard 100, który świadczy o braku substancji szkodliwych i bezpieczeństwie produktów.

Oferta sklepów Lidl to również duży wybór polskich produktów. Sieć współpracuje zarówno z liderami rynku, takimi jak np. Grupa Mlekovita, SM Mlekpol, Grupa Polmlek, ZM Tarczyński, Van Pur oraz z mniejszymi firmami o wieloletniej tradycji, takimi jak np. OSM Koło, SM Jana, Zakład Produkcji Jogurtu Magda, Browary Łódzkie S.A., ZM Lukullus, czy Piekarnia Nowel.

W ofercie dostępne są takie grupy asortymentowe, które w 100% dostarczają polscy producenci – np. całe świeże mięso pod marką Rzeźnik. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy. Dzięki tej współpracy, w roku obrotowym 2018 wartość polskich produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci Lidl do ponad 20 europejskich krajów, przez więcej niż 230 polskich firm wyniosła 2,5 mld złotych.

Od czwartku 16 stycznia do soboty 25 stycznia wiele artykułów dostępnych w nowym sklepie Lidl w Bielsku-Białej zostanie objętych zostanie specjalnymi promocjami.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 3142 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }