"Posiłek na wysiłek"

Pod takim hasłem OSM Piątnica rozpoczyna nową kampanię wysokobiałkowego Serka Wiejskiego.

Celem akcji jest promocja nowego produktu z linii Serków Wiejskich oraz wsparcie noworocznych postanowień Polaków.

Na działania promocyjne składają się szeroko zasięgowa kampania internetowa oraz współpraca z siłowniami, gdzie wyświetlane będą spoty przypominające o konieczności spożycia pożywnego posiłku po treningu.

Dodatkowo na szafkach w wybranych klubach sieci Calypso pojawią się Piątnicowe naklejki.

 

Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }