Profi startuje z nową kampanią TV

W połowie stycznia firma startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack

Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.

Nowa kampania telewizyjna firmy Profi to zarazem jej pierwsza kampania wspierająca kategorię zup, jak również przypomnienie się konsumentom po długim czasie nieobecności w mediach o tak szerokim zasięgu.

Kampania reklamowa zaplanowana jest na pierwszy kwartał roku 2020.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Profi od 2017 r. Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media.

Dodatkowym wsparciem dla kategorii zup będzie komunikacja poprzez kanały w mediach społecznościowych, działania PR, prowadzone przez agencję Sfera Group oraz promocja w punktach sprzedaży i współpraca z partnerami handlowymi.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }