Blix: 2019 rok był czasem wzrostów i rekordów

Portal gazetek reklamowych zanotował aż 632 mln wyświetleń gazetek w 2019 r., 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie oraz 6 mln nowych instalacji.

Blix to aplikacja pozwalająca na bieżąco śledzić gazetki sieci i racjonalnie planować zakupy. Dzięki niej można w dogodnym dla siebie czasie wyszukać interesujące promocje, porównać ceny produktów czy zorientować się co mają do zaoferowania konkretne sieci handlowe. Blix agreguje dostępne na rynku gazetki reklamowe, dzięki czemu klienci otrzymują wgląd do wszystkich ofert w jednym miejscu.

Dzięki Blix sieci zyskują możliwość zwiększenia zasięgu dotarcia zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów oraz zwielokrotnienia liczby wyświetleń gazetki i wyróżnienia jej na tle konkurencji. Istotne w gazetce kluczowe produkty są dodatkowo oznaczane i łatwo można je dodać do listy zakupów.

Aplikacja daje również możliwość sprawdzenia jak gazetki wpłynęły na ruch w sklepach stacjonarnych, dostarcza informacji do których sklepów klienci finalnie udali się na zakupy, a nawet w jakich dniach i które produkty włożyli do koszyka.

W 2019 r. Blix zanotował aż 632 mln wyświetleń gazetek, 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie oraz 6 mln nowych instalacji. Blix zapowiada jednak, że nie zamierza spoczywać na laurach i planuje, że ten rok będzie czasem kolejnych innowacji i udogodnień.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }