Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi

Fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny pojawi się na stoku w Białce Tatrzańskiej.

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są Strefy Kibica.

Już w nadchodzący weekend (18-19 stycznia) na stoku w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska w Białce Tatrzańskiej marka otworzy pierwszą w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7:00 na gości czekać będą liczne atrakcje, m.in. gorąca czekolada, słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”.

Kolejne Strefy Milka pojawią się w Istebnej (Złoty Groń) – 1-2 lutego – aktywność strefy 07:00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08:00-21:00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00); Stroniu Śląskim (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 8-9 lutego aktywność strefy 07:00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09:00-21:00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17:00) oraz w Dusznikach Zdroju (Winterpol Zielenicec) – 15-16 lutego aktywność strefy 07:00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09:00-21:00).

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od prawie 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }