Primark rekrutuje! Na razie na stanowiska kierownicze

Sieć, która swój pierwszy sklep w Polsce planuje otworzyć wiosną br. w warszawskiej Galerii Młociny właśnie uruchomiła stronę internetową i rozpoczęła poszukiwanie pracowników.

-  Wraz z otwarciem nowego sklepu w Warszawie powiększamy nasz zespół Primark. Szukamy zaangażowanych osób, które mogą pomóc nam osiągnąć sukces w Polsce - czytamy na stronie pl.kariera.primark.com.

Poszukiwane są osoby na stanowiska: kierownik biura finansowego, kierownik zmiany oraz doradca klienta.

Jak informuje Primark zainteresowane pracą osoby mogą liczyć na: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabat pracowniczy oraz międzynarodowe możliwości rozwoju.

Primark to irlandzka firma odzieżowa, która w ciągu 50 lat stała się jedną z największych marek na arenie międzynarodowej. Obecnie liczy 80000 współpracowników w ponad 370 sklepach w Europie i Ameryce.

W końcu ubiegłego roku właściciele Primarka oficjalnie potwierdzili, że marka wreszcie zawita do Polski. To najbardziej wyczekiwany debiut ostatnich lat – szyld irlandzkiego giganta, znanego z taniej odzieży, akcesoriów oraz tłumów w sklepach, zawiśnie w Polsce wiosną 2020 r. a więc prawie rok po otwarciu Galerii Młociny, w której się ma pojawić. Jak donosiliśmy w październiku, z naszych ustaleń wynika, iż nad Wisłą spółka negocjuje kolejny adres w Promenadzie. Ostateczna decyzja związana jest z uzyskaniem przez galerię handlową wszelkich zgód na jej rozbudowę.

Według stanu na koniec września 2019 r. łącznie sieć liczyła 373 sklepy z czego 189 w Wielkiej Brytanii, 46 w Hiszpanii, 37 w Irlandii. Ostatnim uruchomionym rynkiem jest Słowenia, a kolejnym – właśnie Polska. Łącznie w ciągu kolejnych 12 miesięcy Primark ma się powiększyć o 19 sklepów.

Zachęcamy również do przeczytania analizy rynku dyskontów niespożywczych w Polsce, którą mamy tutaj.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }