Sieć Mili wiąże się z Grupą Chorten

Od tego roku obowiązuje porozumienie handlowe między Grupą Chorten a spółką Pro-Detal, która prowadzi sieć sklepów Mili. To kolejny krok do konsolidacji polskich detalistów.

W Grupie Chorten działa obecnie 1855 sklepów partnerskich, natomiast w ramach porozumienia z Pro-Detal, współpracę nawiązało blisko 150 placówek handlowych. Umowa obowiązuje od 2 stycznia br.

Współpraca obu podmiotów ma się odbywać na podobnych zasadach, jak w przypadku wcześniejszego porozumienia z siecią Limonka z Pomorza, prowadzoną przez spółkę Elita Kupców.

- Podpisane porozumienie daje możliwość korzystania naszym wszystkim podmiotom z dobrych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów. Dzięki takiemu działaniu jako właściciele sklepów z polskim kapitałem możemy osiągać jeszcze większy efekt skali – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Sklepy Chorten działają obecnie w 15 województwach, z kolei zakupy w punktach pod szyldem Mili można zrobić w 8 regionach.

- Działamy na rynku w podobny sposób jak Grupa Chorten i uważamy, że wspólnie uda nam się dać dobrą ofertę polskim kupcom, niż gdybyśmy mieli konkurować - dodaje Wojciech Zawieja, prezes zarządu spółki Pro-Detal.

Katarzyna Pierzchała 3142 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }