House of Asia świętuje Chiński Nowy Rok

W związku z tym producent produktów orientalnych przygotował szereg działań marketingowych pod hasłem "Azja Express".

W ramach akcji w sieciach handlowych, dyskontach oraz wybranych sklepach tradycyjnych pojawią się m.in. ekspozycje produktów oraz materiały POS.

Ponadto klienci będą mogli skorzystać z promocji i wziąć udział w degustacjach produktów w wybranych sklepach, a użytkownicy Frisco.pl – powalczyć w konkursie o voucher na wycieczkę do Azji z biurem podróży Itaka.

Akcja wsparta będzie działaniami contentowymi w mediach społecznościowych, serwisach tematycznych i prasie handlowej oraz kampanią zasięgową Google Ads. Dodatkowo na stronie www.houseofasia.pl opublikowany zostanie chiński horoskop, dzięki któremu każdy będzie mógł sprawdzić swój chiński znak zodiaku.

Ideą akcji "Azja Express" jest nie tylko związana z Chińskim Nowym Rokiem kulinarna podróż do Chin, ale również podkreślenie walorów prostych, szybkich do wykonania przepisów opartych na autentycznych chińskich produktach. Myśl przewodnią akcji obrazuje specjalnie przygotowany key visual z hasłem "Prosto na Twój talerz".

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }