Na rynek wkracza KitKat Gold

Produkt ma się pojawić w Europie i innych wybranych krajach w tym roku.

KitKat Gold to połączenie wafla i mlecznej czekolady, zwieńczone białą czekoladą ze słodkimi nutami karmelowymi.

Czekolada użyta do produkcji jest wytwarzana z ziaren kakaowych z certyfikatem UTZ i nie ma sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.

Jak informuje koncern Nestlé KitKat Gold już jest dostępny w Rosji, a wkrótce pojawi się w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

- KitKat Gold jest kolejnym dowodem naszego zaangażowania w naszą wiodącą międzynarodową markę słodyczową. W ostatnich latach wprowadziliśmy wiele innowacyjnych smaków i produktów premium, a czeka nas jeszcze więcej - mówi Alexander von Maillot, globalny szef wyrobów cukierniczych w Nestlé.

W 2018 roku firma wprowadziła Kitkat Gold w Australii i Nowej Zelandii jako produkt w limitowanej edycji. W związku z tym, że produkt zyskał na tym rynku ogromną popularność, Nestlé zdecydowało o dodaniu go do swojej stałej oferty.

Przypomnijmy. W 2018 r. j Nestlé wprowadziło do sprzedaży KitKat Ruby, a w 2019 roku KitKat Green Tea Matcha.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 10926 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.