Batony FreeYu w Lidlu

Produkty współtworzone przez koszykarza Marcina Gortata dostępne będą do 14 stycznia w wybranych sklepach sieci.

W ofercie sieci dostępnych jest kilka smaków batonów. Są to: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.

Akcja wsparta jest działaniami w social mediach. Zaangażowani w nią zostali: Jan Dąbrowski, youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show The Voice Kids i Rafał Jonkisz, model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu Agent – Gwiazdy.

Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów.

Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }