Wyniki Blue City poszły w górę, mimo niehandlowych niedziel

Prawie 10% wzrost odwiedzin, mimo większej liczby niedziel niehandlowych, odnotowało w ub.r. stołeczne centrum Blue City. Natomiast liczba klientów przychodzących do centrum w niedziele z zakazem handlu wzrosła nawet dwukrotnie. To efekt rozszerzania oferty rozrywkowej, gastronomicznej i handlowej.

W 2019 r. otwarto kino Helios z komfortowymi salami Dream oraz park rozrywkowo-sportowy TEPfactor. Dużym wydarzeniem handlowym było uruchomienie pierwszego w Warszawie, a zarazem wzorcowego supermarketu Eurospar, który zastąpił Piotra i Pawła.

Pojawiły się również takie sklepy jak: Wittchen, Olsen, Lillow, Tezenis, Spiżarnia Zdrowia oraz The House of Cheese. Przybyło też nowych lokali gastronomicznych: debiutujący na rynku koncept restauracyjny Societa!, restauracja Azia, Papa Diego, Van Dog oraz Helios Cafe, a także Bistro i Cafe Ikea.

Dodatkowych powodów do odwiedzin dostarczyły organizowane przez Blue City imprezy, m.in.: Jarmark Produktów Regionalnych, Shop Local, Black Friday, Kids Challenge by Egurrola Dance Kids, Rajdowe Lato w Mieście, finał WOŚP.

Wraz ze zmianami w Blue City, zmieniła się strona internetowa centrum, na której pojawiły się nowe funkcjonalności. W nowy rok centrum weszło ponadto z nową odsłoną kampanii reklamowej „Funtastic Blue City”, promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. W reklamach kolorowe kropki z logo Blue City stają się bohaterami pokazującymi miejsca i atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City.

Jak zapewnia Yoram Reshef, wiceprezes zarządu Blue City, w 2020 r. Blue City również będzie intensywnie pracować nad rozszerzeniem oferty i wprowadzeniem wielu nowych udogodnień. W planie jest m.in. modernizacja oraz powiększenie strefy restauracyjnej, ale także remont toalet, nowa organizacja ruchu i odnowienie parkingów oraz niezbędne inwestycje w infrastrukturę techniczną.

Blue City to centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową
i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele.

Katarzyna Pierzchała 3346 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.