A Ty co widzisz w Cheetos?

Pod takim hasłem trwa konkurs marki z portfolio Frito Lay Poland.

Aby wziąć w nim udział należy kupić chrupki Cheetos w promocyjnym opakowaniu.

Następnie trzeba wykonać zadanie konkursowe: „Pokaż nam co widzisz w swoich Cheetos. Wykonaj wyraźne zdjęcie chrupek lub kształtu, który w nich widzisz".

Przy jego realizacji można się zainspirować wchodząc do zakładki Inspiracje na stronie konkursu.

Na koniec pozostaje już tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Nagrodą główną w konkursie jest iPhone XR oraz inne "wychrupiste" nagrody.

Akcja trwa do 31 marca.

Szczegóły na https://konkurscheetos.pl/.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }