W Payback wygasają punkty starsze niż 3 lata

"Uratuj Punkciaka" to nazwa tegorocznej edycji kampanii, w ramach której Payback zachęca uczestników do wykorzystania punktów starszych niż 3 lata. W przeciwnym razie zostaną one wygaszone 29 lutego. Ich wartość na początku stycznia wyniosła ponad 23 mln zł.

- Jako największy multipartnerski program bonusowy w Polsce stawiamy sobie za cel nagradzanie konsumentów za ich wybory zakupowe. Zbieranie punktów może być niezwykle ekscytujące, ale największą radość paybackowiczom sprawia ich wymiana na nagrody lub zakupy – mówi Paweł Zuń, e-commerce manager w Payback Polska.

Zachęca do tego szczególnie teraz. Firma ruszyła właśnie z coroczną kampanią, w ramach której przypomina o wygaszaniu punktów starszych niż 3 lata. Zuń dodaje, że uczestnicy Programu mają wiele możliwości wykorzystania zebranych punktów.

We własnym sklepie z nagrodami przygotowano specjalne akcje promocyjne m.in. „Hit miesiąca” oraz „Oferta tygodnia”. Do tego, oprócz wielu nagród materialnych, w ofercie sklepu znajdują się karty podarunkowe do wykorzystania na allegro.pl czy w Rtv Euro Agd. Punkty można wykorzystać również podczas zakupów np. w sieci sklepów Kaufland czy na stacjach BP lub wymienić na mile Miles&More.

- Wiele osób przekazuje punkty także na cele charytatywne, w tym program dożywiania dzieci Pajacyk – zauważa Paweł Zuń.

Payback swoją komunikację do uczestników związaną z kampanią prowadzi na kanałach własnych – na stronie www.payback.pl, na stronie Sklepu z Nagrodami – https://sklep.payback.pl/, w aplikacji mobilnej, na swoim profilu na Facebooku oraz drogą mailową i SMS-ową. Uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta i liczby punktów przeznaczonych do wygaśnięcia.

Payback Polska jest największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Punkty Payback aktywnie zbiera już 8,6 miliona osób za pomocą plastikowych kart lub aplikacji. Wśród jego partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy Programu mają do dyspozycji ponad 3 tysiące miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz około 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

• podczas płatności za zakupy – 4,8 miliarda wykorzystanych w 2018 roku,

• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród,

• wymieniając na mile Miles & More,

• przekazując na program dożywiania dzieci Pajacyk.

W 2018 r. liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty Payback, sięgnęła ponad 120 milionów, a obrót nimi przekroczył 16 miliardów zł. W Polsce firma działa od 2009 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Katarzyna Pierzchała 3136 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }