Chorten wspiera sklepy partnerskie

W tym celu wraz z nowym rokiem Grupa poszerzyła zespół i stworzyła struktury, które mają wesprzeć współpracę ze sklepami detalicznymi, których obecnie jest już prawie 1850.

W ciągu ostatnich 10 lat Grupa budowała efekt skali dla producentów i dystrybutorów, dlatego rozwijała gęstą siatkę sklepów w 15 województwach.

- Po dekadzie przychodzi czas na wsparcie naszych sklepów partnerskich, aby jeszcze bardziej mgły konkurować na rynku zarówno ceną produktów, jak i jakością ekspozycji oraz obsługi – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

- Bardzo nam zależało, by dać detalistom fachową wiedzę dotyczącą ustawienia sklepu, by mogli oni efektywniej zarządzać sklepem i podnosić zyski - dodaje.

W styczniu Grupa Chorten powołała nowy dział wsparcia biznesu, którego szefem został Ernest Grochowski, który w ostatnich latach pełnił funkcję menadżera do spraw wizualizacji i merchandisingu w Empik Group.

Wśród zadań nowego działu będzie optymalizacja procesów operacyjnych, czyli przenoszenie strategii rozwoju Grupy Chorten bezpośrednio na placówki handlowe, a także badanie efektywności akcji promocyjnych. W obszarach działalności będzie także projektowanie i aranżowanie sklepów Chorten oraz tworzenie zasad i standardów ekspozycji w punktach handlowych. W planie jest także przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla właścicieli sklepów i ich personelu.

W zespole będzie także Marcin Sobociński, dyrektor procesów operacyjnych, który dotąd w Grupie Chorten odpowiadał za ten temat głównie w województwie podlaskim, a obecnie zajmie się nim w skali ogólnopolskiej. Karol Tomczak odpowiedzialny będzie nadal za projekty aranżacji sklepów.

To nie jedyne zmiany w zespole Grupy Chorten.

Dział handlowy wsparł Andrzej Sejnowski, który został dyrektorem sprzedaży w kategoriach: słone przekąski, non food, artykuły chemiczno-kosmetyczne, przemysłowe i higieniczne oraz karmy dla zwierząt. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dyrektor sprzedaży w Cosmetics Rdt. Zmiany zaszły także w dziale rozwoju, odpowiedzialnym za bezpośrednią współpracę ze sklepami i pozyskiwanie kolejnych detalistów do współpracy. Karolina Górska, która od ponad 8 lat pracowała jako koordynator sklepów w województwie podlaskim, została dyrektorem regionalnym na północno-wschodnią Polskę. Adam Bentlejewski, od dwóch lat związany z Grupą Chorten, także z koordynatora awansował na dyrektora odpowiedzialnego za województwa kujawsko-pomorskie, dolnośląskie i lubuskie. Z kolei Mirosław Borkowski odpowiada obecnie za makroregion, w którym znajdują się województwa lubelskie, podkarpackie, małopolskie, opolskie i śląskie.

- Bardzo nas cieszy, że możemy rozwijać Grupę Chorten dzięki współpracy z profesjonalistami, zawsze bowiem podkreślamy, że firmy takiej jak nasza nie da się zbudować w pojedynkę i tworzą ją ludzie, którzy potrafią przenieść swoje dotychczasowe doświadczenie na nasz model biznesu – zaznacza Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }