LifeStyle by Super-Pharm: w 9 tygodni ponad 100 tys. użytkowników

Rozbudowana aplikacja mobilna drogerii dedykowana programowi lojalnościowemu Klubu LifeStyle spotkała się z aprobatą konsumentów. A na tym nie koniec. Sieć zapowiada, że w 2020 r. planuje wprowadzić szereg kolejnych usprawnień.

Na zdjęciu: Remigiusz Chrzanowski, członek zarządu Super-Pharm, odpowiedzialny za dział digital

Rozbudowana aplikacja mobilna LifeStyle by Super-Pharm pełni rolę wirtualnej karty członkowskiej programu LifeStyle.

Dzięki temu użytkownicy jej nowej wersji zyskali wiele praktycznych funkcjonalności, np. klubowicze, którzy zostawili kartę w domu nie muszą każdorazowo podawać swojego numeru telefonu podczas zakupów w Super-Pharm. Poza tym usprawnieniem, posiadanie aplikacji umożliwia wcześniejszy dostęp do szczegółów promocji przygotowanych na Dni LifeStyle.

Przy pomocy aplikacji LifeStyle by Super-Pharm można również sprawdzić historię zakupów, zweryfikować liczbę uzbieranych punktów i zdecydować o sposobie ich wykorzystania, czyli wymienić na Super-Nagrody lub przekazać na wsparcie jednej z trzech dostępnych fundacji charytatywnych. Użytkownicy mogą też przejrzeć elektroniczną wersję gazetki Super-Pharm oraz zapoznać się z listą adresów stacjonarnych salonów Super-Pharm.

W 2020 r. aplikacja LifeStyle by Super-Pharm zyska kolejne usprawnienia. Do wachlarza jej funkcji dołączą nowe, np. w najbliższym czasie Super-Pharm planuje połączenie aplikacji ze sklepem e-commerce, tym samym dając możliwość użytkownikom robienia zakupów na stronie internetowej Superpharm.pl z poziomu aplikacji.

- Nasze aspiracje sięgają jeszcze szerzej i obejmują dodatkowo rozszerzenie katalogu Super-Nagród otrzymywanych za zebrane punkty, zwiększenie liczby ofert dedykowanych klubowiczom, a także wprowadzenie nowych formatów reklamowych, w tym video. Mamy nadzieję, że nowe zmiany usatysfakcjonują użytkowników aplikacji i zachęcą kolejne osoby do dołączenia do naszego programu LifeStyle – mówi Remigiusz Chrzanowski, członek zarządu Super-Pharm, odpowiedzialny za dział digital.

Joanna Hamdan 10960 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.