

Bar Is Us
Rusza nowa aplikacja dla barmanów od Stock Polska.
Bar Is Us, czyli nowa aplikacja od Stock Polska to kompendium wiedzy barmańskiej na temat przygotowywania cocktaili, ich receptur czy wzorcowej obsługi klienta. Zainteresowani znajdą tam sekcje tematyczne, rozwijające różne umiejętności i wiedzę z różnych obszarów pracy barmana. Wśród nich znajdują się treści eksperckie, takie jak np. ciekawostki i informacje o genezie i historii poszczególnych kategorii alkoholi, czy zakładka aktualności, gdzie pojawiają się informacje o wydarzeniach branżowych, szkoleniach czy nowych produktach oraz różne porady m.in. blok dotyczący autoprezentacji w mediach społecznościowych.
Twórcy zadbali również o rozrywkową stronę narzędzia. Do utrwalenia nowozdobytej wiedzy służy sekcja z quizami i konkursami, gdzie użytkownicy za poprawne odpowiedzi mają możliwość zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody - gadżety, vouchery, bilety na festiwale wódki, whiskey czy rumu. Unikalną nagrodą jest indywidualne szkolenie z kategorii wódka/whiskey/rum prowadzonego przez ambasadorów w Stock Polska.
Warunkiem rejestracji jest podanie miejsca pracy oraz wpisanie unikalnego kodu rejestracyjnego. Można go otrzymać: od przedstawiciela handlowego Stock Polska, ambasadorów marek z portfolio Stock Polska, barmana już zarejestrowanego w aplikacji oraz wysyłając prośbę o przesłanie kodu rejestracyjnego (jeżeli nie ma się dostępu do w/w).
Do projektu Bar Is Us Stock Polska zaprosiło czworo ekspertów, którzy w aplikacji dzielą się swoją specjalistyczną wiedzą na temat alkoholi i pracy barmańskiej. Mateusz Szuchnik, brand ambasador marki Auchentoshan oraz współtwórca programu barowego El Koktel edukuje użytkowników w dziedzinie cocktaili i miksologii, Janusz Trendewicz – jako brand ambasador Beam Suntory, dzieli się wiedzą o whisky, sztuce barmańskiej i zasadach, którymi powinien kierować się dobry barman. Daria Pasieka - ambasadorka wódki w Stock Polska wzbogaca aplikację o wiedzę o tym trunku i dzieli się doświadczeniem zdobytym m.in. w Domu Wódki i Muzeum Wódki, a Dawid Typa – ambasador marki Dictador, wprowadza użytkowników w świat rumu i edukuje w zakresie kultury jego picia w Polsce. Eksperci regularnie uczestniczą w poszerzaniu kontentu w aplikacji i jej stałym ulepszaniu.
Projekt aplikacji przygotowała agencja kreatywna Uszka w Barszczu, za działania PR odpowiada agencja Publicis Consultants.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.