PGS rozszerza markę własną o wędliny

Na półkach sklepów zrzeszonych w Polskiej Grupie Supermarketów pojawiły się wędliny marki własnej sieci - Spiżarni Dworskiej.

Nowe wędliny marki własnej należącej do PGS pochodzą z polskich masarni z regionu województwa kujawsko-pomorskiego. Wachlarz produktów obejmują tradycyjne wyroby mięsne – krakowska sucha oraz żywiecka z szynki (dostępne w batonie lub plastrach pakowanych próżniowo), a także kabanosy wieprzowe. PGS zamierza w najbliższych miesiącach stopniowo rozszerzać swoją ofertę mięs i wędlin marki własnej.

Spiżarnia Dworska to druga, po O! Dobre.Pewne.Twoje., marka własna należąca do PGS. Zadebiutowała w połowie bieżącego roku wódką klasy mid-premium. Spiżarnia Dworska ma skupiać się głównie na specjałach tradycyjnie kojarzonymi z typowo polskimi wyrobami.

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.