177 zł w niecałe 30 minut. Tak się kupuje w internecie

"W e-commerce" to nowy raport Nielsena o zakupach produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych online.

56%, Polaków kupiło produkty FMCG (artykuły spożywcze, kosmetyki oraz chemię gospodarczą) w internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, a blisko połowa z nich zrobiła to więcej niż jeden raz. Kupujący e-FMCG to pod względem demograficznym przeciętny internauta, ale jeśli przyjrzymy się tym najbardziej aktywnym w e-FMCG (najwięcej zakupów, największe zróżnicowanie kupowanych kategorii produktowych i wykorzystywanych kanałów oraz najwyższa wartość koszyka) to częściej będą to kobiety w wieku 25 – 44 lata.

Zakupów online FMCG dokonują najczęściej na portalach, np. Allegro, Zalando (37%), w e-drogeriach, np. Rossmann, Drogeria Natura, Super-Pharm (24%), w e-marketach, np. Tesco, Auchan, Carrefour, Frisco (18%), e-aptekach, np. DOZ (11%), e-perfumeriach, np. Notino, Sephora, Douglas (8%). 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.