Galeria Malta startuje z programem lojalnościowym

Nagradza w nim klientów za zakupy.

W dniach 13-15 oraz 20-22 grudnia klienci, który wydadzą w sklepach poznańskiej Galerii Malta min. 10 zł i zarejestrują paragon w programie Malta Club w aplikacji goodie, będą mogli otrzymać vouchery na dużą kawę lub słodki deser w słoiku ze Słodkich Historii – Coffee Shop, sok 100% Grycan, zniżkę do Ekspress Kuchni Marche lub wejściówkę do Lider Plac Zabaw – do wyboru.

Do programu lojalnościowego, dostępnego po założeniu i rejestracji karty Malta Club w aplikacji goodie, przystąpiło już ponad 20 sklepów i lokali w Galerii Malta, m.in. Martes Sport, SWISS, SuperPharm, Yves Rocher, Cukiernia Sowa, Grycan, North Fish czy Słodkie Historie. Oferują one rabaty i specjalne promocje dla zarejestrowanych klientów już od pierwszego zakupu.

Korzyści z kartą Malta Club to wiele więcej – oprócz stałych zniżek, klienci otrzymują dostęp do atrakcji i wydarzeń specjalnych organizowanych na terenie centrum, pierwsi dowiadują się o promocjach i imprezach, a w ramach programu rejestracji paragonów – mogą otrzymać karty podarunkowe Galerii Malta o wartości 50 lub 100 zł.

Akcja potrwa do końca roku.

Szczegóły w aplikacji goodie oraz na stronie www.galeriamalta.pl.

Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.