Miraculum sprzedaje z Alibabą

Producent kosmetyków rozpoczął 10 grudnia sprzedaż swoich kosmetyków marki premium Chopin na wszystkich platformach chińskiego giganta e-commerc'owego Alibaba.

Spółka poinformowała w środę o otrzymaniu od Alibaba.com z Singapuru podpisanego egzemplarza umowy dystrybucyjnej.

Umowa obejmuje dystrybucję produktów Miraculum pod marką Chopin na wszystkich platformach e-commerce należących do holdingu Alibaba Group. Sprzedaż ta rozpoczęła się 10 grudnia 2019 roku.
Alibaba.com należy do koncernu Alibaba Group, jednej z największych na świecie firm zajmujących się sprzedażą detaliczną i e-commerce o zasięgu globalnym, będącej jednocześnie jedną z największych firm venture capital i korporacji inwestycyjnych na świecie. Alibaba.com obsługuje sprzedaż między importerami i eksporterami z ponad 240 krajów i regionów. Zawarcie umowy objętej raportem, w ocenie zarządu spółki, umożliwi spółce ekspansję z marką Chopin klasy premium na rynkach azjatyckich, w tym głównie Dalekiego Wschodu.

Przypomnijmy, że w maju br. Miraculum podpisało umowę na sprzedaż tej linii wód perfumowanych na niemieckim i brytyjskim Amazonie, a ostatnio wprowadził je do sieci Douglas.

Światowa premiera pierwszych polskich kosmetyków klasy premium marki Chopin miała miejsce podczas inauguracyjnego dnia targów CIIE (China International Import Expo) organizowanych przy współudziale Chińskiego Ministerstwa Handlu pod patronatem między innymi Światowej Organizacji Handlu, które odbyły się będą w listopadzie 2018 roku w Szanghaju w Chinach.

Magdalena Weiss 2658 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.