IKEA mówi "nie" samotności w święta

W najnowszej kampanii sieć zwraca uwagę na to, że nawet najpiękniejsze meble i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby.

Kampania pod hasłem "Święta wśród ludzi, nie wśród mebli" zachęca do wsparcia jednej z dwóch organizacji – Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które już po raz 23. organizują świąteczną zbiórkę żywności dla potrzebujących.

A także do rozejrzenia się wokół. Czy w naszym otoczeniu nie ma kogoś, dla kogo święta to trudny czas? Może w tym roku warto zaprosić taką osobę do siebie albo ją odwiedzić? A jeśli nie znamy nikogo takiego osobiście – może warto pomyśleć o wolontariacie? Nasze zainteresowanie i obecność mogą być dla kogoś cennym prezentem.

W ramach kampanii powstały spoty video w wersji 30”, 15” i 6”, kreacje display i social media w przewrotny sposób ogrywające produkty IKEA, niestandardowa komunikacja w samych sklepach IKEA oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy oraz materiały redakcyjne na portalu Onet.pl, który jest patronem medialnym kampanii.

Kampanię zrealizowała agencja Przestrzeń. Produkcją spotów, które wyreżyserował Tomasz Chrapusta, oraz materiałów video zajął się dom produkcyjny Sputnik. Z kolei media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. 

Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.