Sukienki Sugarfree w Lidlu

Polska marka przygotowała wieczorową kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci.

Jak mówi Oliwia Urban, creative director marki Sugarfree, dzięki współpracy z Lidlem firma będzie mieć okazję, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentek, również same klientki będą miały łatwiejszy dostęp do  produktów marki.

- Kolekcję stworzyliśmy specjalnie dla Lidla, z myślą o wszystkich paniach, które poszukują idealnej wieczorowej kreacji w przystępnej cenie - dodaje.

W ofercie będzie można wybierać spośród trzech modeli – Lina, Selena oraz Witalia – a każdy z nich dostępny będzie w czterech metalicznych kolorach za jedyne 89 zł.

Sukienki dostępna będą wyłącznie w sklepach Lidl, od czwartku, 19 grudnia.

Joanna Hamdan 10923 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.