Primavera Parfum na chińskim rynku

Polski dystrybutor i sprzedawca perfum oraz kosmetyków nawiązał współpracę z firmą Tmall, wchodzącą w skład chińskiego holdingu Alibaba.

Na zdjęciu: Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum

Dzięki podpisanej umowie chińscy klienci zyskają możliwość zakupu wybranych produktów z asortymentu polskiego dystrybutora – za pośrednictwem witryny sklepowej Tmall.com.

Pierwsze kosmetyki od Primavera Parfum pojawiły się w serwisie z początkiem grudnia. Obecnie z szerokiej oferty polskiego dystrybutora dostępnych jest na Tmall.com ok. 100 referencji. Czas dostarczenia przesyłki od momentu dokonania zakupu wynosi 72 godziny.

- Nasz klient bardzo skrupulatnie dobiera partnerów do współpracy - mówi Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum. - Podpisanie umowy wymagało wcześniejszego zaadaptowania naszych standardów organizacyjnych i logistycznych do ich oczekiwań, pełnego zintegrowania się z platformą zakupową Tmall. Cieszymy się z pozytywnej weryfikacji, a tym samym możliwości otwarcia się na niezwykle perspektywiczny rynek chiński. Nie tylko z uwagi na liczbę zamieszkałej tam ludności, ale również przez wzgląd na dbałość azjatyckich kobiet o swój wygląd i pielęgnację ciała - tłumaczy Janina Karasek.

W jej opinii, możliwość zakupu polskich kosmetyków przez witrynę Tmall będzie promocją naszego kraju oraz umożliwi przetarcie wschodnich szlaków innym rodzimym markom. - W przyszłym roku będziemy systematycznie poszerzać nasz asortyment dostępny na platformie – dodaje Janina Karasek.

Wejście na rynki zagraniczne to jeden z elementów przyjętej strategii rozwoju Primavera Parfum. W ramach ekspansji planowane jest nawiązywanie współpracy z dużymi, lokalnymi serwisami zakupowymi, właśnie takimi jak Tmall.com.

W najbliższym czasie produkty z oferty Primavera Parfum pojawią się także na innej platformie z Grupy Alibaba - Kola.com.

Primavera Parfum (www.primaveraparfum.pl) świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu.

Z kolei Alibaba jest jedną z największych na świecie grup, zajmujących się sprzedażą detaliczną i e-commerce, z przychodami po trzech kwartałach br. na poziomie ponad 16,5 mld dolarów. W 2018 r. wolumen sprzedaży brutto GMV firmy wyniósł 444 mld dolarów.

Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.