Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Leszek przełamuje lody

Rusza zimowa kampania reklamowa marki.

Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek zaprojektowanych przez Zuzę Sadlik.

Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.

Oprócz zimowych puszek wyróżniających się dynamicznym designem, marka przygotowała również 15-sekundowy spot, którego start emisji telewizyjnej zaplanowany jest na koniec roku. Zimowa kampania wspierana jest również kampanią OOH realizowaną w południowej Polsce, współpracą z influencerami, działaniami digital oraz PR. Dodatkowo, dla miłośników zimowych atrakcji, Leszek zaplanował niespodziankę na jednym ze stoków narciarskich w Polsce. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce.

Za przygotowanie kampanii i działania digital odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Zenith, a za obsługę PR oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Tailor Made PR.

Joanna Hamdan 10008 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }