Jägermeister wspiera zajawkowiczów

W akcji "Kto jäg nie My".

Projekt „Kto jäg nie My” promuje i wspiera młode, utalentowane osoby, które rozwijają swoje zainteresowania, jednocześnie inspirując innych i zarażając ich swoją pasją.

W tej edycji projektu marka Jägermeister zaprosiła do współpracy troje twórców, działających na zupełnie różnych polach szeroko rozumianej sztuki. Są to: fotografka Kasia Mikołowicz, projektant mody Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki oraz Jędrzej Kowalski, DJ tworzący jako Kovvalsky. Mimo wielu różnic, łączą ich wspólne cechy – pasja, przywiązanie do własnych zasad, determinacja i talent. To właśnie do takich osób skierowany jest projekt "Kto jäg nie My", w ramach którego marka organizuje specjalny konkurs.

Akcja promowana będzie filmem stworzonym we współpracy ze wspomnianymi wcześniej twórcami, czyli DSCLL, Zulu Kuki i Kovvalskym, pokazując całą trójkę w ich naturalnym środowisku, przy pracy nad kolejnymi, wyjątkowymi projektami.

Konkurs w ramach projektu „Kto jäg nie My” startuje 9 grudnia. Aby wziąć w nim udział należy wejść na stronę www.jagermeister.pl i przesłać próbkę autorskiej twórczości. Do wygrania jest, m.in. profesjonalna sesja zdjęciowa i promocja najciekawszych twórców w kanałach społecznościowych marki.

Zgłoszenia uczestnicy przesyłać będą mogli do 19 stycznia.

Joanna Hamdan 9999 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }