Castorama otwiera i modernizuje

2019 r. jest kolejnym rokiem intensywnego rozwoju i zmian w firmie.

Tylko w tym roku firma uruchomiła 4 nowe obiekty handlowe w całej Polsce. Najmłodszy z nich – w Ciechanowie – otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada. Tym samym sieć sklepów należących do Castorama osiągnęła liczbę 80. Nowe i zmodernizowane w ostatnich miesiącach obiekty powstają w zgodzie z odmienionym formatem marki, który pociąga za sobą inwestycje w proekologiczne rozwiązania, jak chociażby oświetlenie ledowe. Zmiany wewnątrz sklepów służą klientom, którym już na etapie zakupów dostarczane są inspiracje i pomysły na aranżację wnętrz dopasowaną do potrzeb i możliwości każdego budżetu domowego.

Inwestycje w Castoramie to także rozwój nowych gam produktów, które są tworzone w taki sposób, aby były praktyczne i innowacyjne. W połowie roku firma przedstawiła założenia swojej nowej marki GoodHome. To jedna z kilku marek własnych dostępnych w sieci. Oferuje rozwiązania ułatwiające remont i modernizacje przy poszanowaniu kwestii środowiskowych. Z kolei dzięki ujednoliceniu oferty możliwe było zagwarantowanie stałej, niezmiennie dobrej jakości produktów, przy zachowaniu atrakcyjnych cen. Przykładem są narzędzia marki Erbauer.

Jednym z flagowych projektów w tym roku, był dla Castoramy rozwój w kanale digital. Firma zdecydowała się na daleko idące inwestycje i zmiany w tym obszarze. Na pierwsze miejsce wysuwa się istotne przyspieszenie usługi Click&Collect, czyli zamów on-line i odbierz w sklepie. Obecnie czas realizacji takiego zamówienia trwa do 2 godzin.

Na przestrzeni lat wprowadzono także nowe aplikacje mobilne dla systemów Android i iOS, które pozwalają na dostęp z każdego urządzenia mobilnego do aktualnej oferty produktowej, promocji oraz sprawiają, że składanie zamówień staje się jeszcze łatwiejsze i szybsze. Kolejne rozwiązania ułatwiające życie klientom i poprawiające ich doświadczenia zakupowe znajdują się w fazie testów. Jednym z nich jest pilotażowy system nawigacji wewnątrz sklepowej uruchomiony w obiekcie Poznań Komorniki. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu wykorzystującemu komunikację między oświetleniem w sklepie a smartfonem i aplikacją, umożliwia szybsze i prostsze odnalezienie produktów na półce. Castorama pamięta także o klientach, którzy chcą sami, w dogodnym dla siebie momencie, dostarczyć produkty do swoich mieszkań, domów, ogrodów. Dla takich klientów, uruchomione zostały usługi i aplikacje TrafiCar i CityBee, gdzie każdy posiadacz prawa jazdy kategorii B może bez przeszkód skorzystać z możliwości przewiezienia nawet największych zakupów.

- To dopiero początek zmian. W nadchodzących miesiącach jeszcze bardziej przyspieszymy – zapowiada Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.

Castorama uruchomiła swój pierwszy sklep w naszym kraju w 1997 r. Obecnie prowadzi sprzedaż w 80 lokalizacjach, sprzedaje też produkty online. Spółka zatrudnia prawie 12 tys. pracowników.

Castorama jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Joanna Hamdan 11099 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.