Galeria Młociny wykorzystuje media społecznościowe

Warszawska Galeria Młociny dostrzegła potencjał w mediach społecznościowych i wykorzystuje je w swoich akcjach promocyjnych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu działanie centrum handlowego w Polsce.

Galeria Młociny przygotowała dla wszystkich tych, którzy nie tylko chętnie odwiedzają centrum, ale również chętnie korzystają z mediów społecznościowych małą niespodziankę. Po wykonaniu zdjęcia lub materiału wideo w popularnej aplikacji Instagram do dyspozycji użytkowników pojawiły się popularne gify nawiązujące do Galerii. Aby skorzystać z funkcji, należy wejść w zakładkę „Gify” i wpisać hasło „Galeria Młociny”. Zainteresowanym ukażą się ruchome ikonki brandowane bielańskim centrum handlowym, które mogą wykorzystać podczas obróbki publikowanych treści. Wśród nich m.in. logo Galerii.

 Ponadto stworzono specjalną nakładkę AR dostępną w kilku kształtach, która nawiązuje do centrum handlowego. Galeria Młociny poszerzyła również swoją działalność w mediach społecznościowych, tworząc konta na Instagramie oraz Facebooku poświęcone Hali Hutnik. Są tam informację na temat lokali oraz proponowanych ofert, a także odbywających się w Hali wydarzeń.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Performance Media a działania PR prowadzi MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

Katarzyna Pierzchała 3152 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }