Kruszwica wspiera pasty Wawrzyniec

Trwająca właśnie kampania realizowana jest pod hasłem "Wielki smak, mała forma".

Jej celem jest poinformowanie o nowych, wygodnych opakowaniach, poszerzanie grupy konsumentów Wawrzyńca oraz dalsze wzmacnianie marki.

Kampania obejmuje działania wizerunkowe w social media (Facebook, Instagram), kampanię product seeding z daily influencami oraz akcje "Wypróbuj za darmo" realizowaną w sieci Lidl.

Za działania reklamowe odpowiada agencja Streetcom.

Nowe, małe, 80-g opakowania past warzywnych Wawrzyniec to odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów, czyli małe porcje jako szybkie przekąski do pracy czy na drogę, a także dodatki do kanapek, wrapów czy warzyw.

Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.

Joanna Hamdan 9989 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }