Krakowskie centrum zmieniło nazwę

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.

Już nie Centrum Handlowe Czyżyny, a Nowe Czyżyny. Obiekt, działający w Krakowie od 2002 r., właśnie zmienił nazwę. I nie jest to tylko zmiana wizerunkowa. Nowa nazwa wieńczy bowiem wielomiesięczne prace modernizacyjne, jaką przechodziło jedno z najdłużej działających centrów handlowych w Krakowie.

- Odświeżoną nazwą otwieramy nowy rozdział w jego rozwoju. Dajemy tym samym mieszkańcom Krakowa jasny sygnał, że mają teraz możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym i odnowionym obiekcie, który jest w stanie sprostać oczekiwaniom dzisiejszego konsumenta - mówi Elwira Pyrkowska, asset manager w Newbridge Poland. - Co więcej, tym sposobem pokazujemy zupełnie nową jakość centrów convenience na polskim rynku – uważa.

Za tą jakością stoi wiele pracy. Tylko w ciągu ostatnich kilkudziesięciu miesięcy w Nowych Czyżynach zmodernizowano m.in. strefę gastronomiczną i pasaże handlowe, na których wymieniono posadzkę. Ponadto wzdłuż alei powstały nowoczesne strefy wypoczynkowe z biblioteczkami bookcrossingowymi oraz nowe place zabaw dla dzieci.

Zmiany zauważalne są także w otoczeniu. Przed obiektem powstała specjalna strefa relaksu z drewnianymi siedziskami i leżakami, a wokół całego centrum handlowego ustawiono z kolei 60 donic z różnorodną roślinnością, w tym z roślinami, które przyjazne są pszczołom.

Znaczące zmiany zaszły także w ofercie. Ta została odświeżona i uzupełniona nowymi markami. Tylko w ciągu ostatniego roku w Nowych Czyżynach otwarto 7 sklepów takich marek jak m.in. Pierre Cardin, Orsay, Big Star, home&you, Flying Tiger Copenhagen, Greenpoint, Queen, a także kawiarnię Nakielny. Ponadto przedłużono umowy z obecnymi sklepami.

Centrum handlowe zmieniło także sposób komunikacji, wdrażając nową strategię marketingową. W działaniach postawiono przede wszystkim na community relations, czyli relacje z lokalną społecznością. Pozwoliło to na zaangażowanie w wydarzenia nie tylko okolicznych instytucji, ale przede wszystkim mieszkańców Czyżyn i Nowej Huty.

- Zmieniliśmy całkowicie sposób myślenia o tego typu obiekcie. Wyszliśmy z założenia, że musi on służyć lokalnej społeczności i najbliższemu sąsiedztwu, nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale także spotkań i zabawy - mówi Pyrkowska. - Dlatego zmiany, jakie wdrożyliśmy jeszcze bardziej podkreślają jego lokalność, zmieniając przy tym sposób patrzenia na ten obiekt przez klientów - tłumaczy.

Ale ten nowy etap akcentuje nie tylko odświeżona nazwa, ale także zupełnie nowa identyfikacja wizualna. - Dotychczasowe logo odchodzi w przeszłość. W jego miejscu pojawia się świeża koncepcja, która jest spójna z innymi naszymi centrami w Toruniu i Łodzi - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.

Nowe logo składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano natomiast obecną nazwę.

W ślad za nową identyfikacją poszło także uruchomienie nowego serwisu internetowego z mapą sklepów. Platforma ta ułatwia klientom przeglądanie oferty oraz korzystanie chociażby z promocji. Wprowadzeniu nowej nazwy towarzyszy też nowa linia kreatywna, podkreślająca ostatnie zmiany i akcentująca mocno charakter Nowych Czyżyn.

- Wszystkie zmiany, jakie zaszły w Nowych Czyżynach, mają na celu podkreślenie zarówno nowej oferty dopasowanej do potrzeb lokalnej społeczności, jak i nowej przestrzeni, w której klient czuje się komfortowo, a najemca rozwija. Co więcej, wskazujemy, że nawet obiekt o takiej historii jak nasz może zyskać nowe życie i dalej z sukcesem rozwijać się na rynku. Nawet tak nasyconym jak krakowski - podsumowuje Elwira Pyrkowska.

 

Katarzyna Pierzchała 3152 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }