Nowa wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok…"

5 grudnia o godzinie 18:45 w bloku reklamowym poprzedzającym wieczorne wydanie "Wydarzeń" w telewizji Polsat zadebiutuje najnowsza wersja reklamy "Do Lewiatana jeden krok".

Nowa kreacja promocyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan składa się z trzech części adresowanych do kluczowych grup klientów. Spoty eksponują zróżnicowane motywy i misje zakupowe, a także różne style życia nabywców sieci. Koncepcja bazuje na haśle marki: „Lewiatan, Twój dobry sąsiad”.

Najnowsza kampania to kontynuacja realizowanej od 2013 r. linii kreatywnej „Do Lewiatana jeden krok”. Autorem reklamy jest wrocławska agencja „Grupa Effectica”, produkcja została powierzona studiu „Film Produkcja”. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia działalności. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 455 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1895 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów.

Łączne obroty, które w 2018 r. przekroczyły 12,5 mld zł, stawiają sieć w czołówce organizacji handlowych w Polsce.

 

 

Katarzyna Pierzchała 3572 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.