Filip Chajzer znów rzuca wyzwanie największym sieciom i producentom FMCG

Dziennikarz, prezenter i celebryta Filip Chajzer rzuca wyzwanie największymi sieciom handlowym i producentom z branży FMCG. Podobnie, jak w ubiegłym roku, zachęca ich do wspólnego przygotowania 900 paczek dla uczestników Powstania Warszawskiego.

Ubiegłoroczna akcja okazała się olbrzymim sukcesem, dlatego i w tym roku ruszyła akcja Paczka dla Powstańca organizowana przez Filipa Chajzera. - Wiem, że grudzień to dla waszych firm bardzo ważny czas w roku - pisze Filip Chajzer na swoim profilu na Facebooku, który obserwuje 885,8 tys. osób. - Promocje, reklamy, kolejki, gigantyczne obroty - Polska szykuje się do świąt. Zdrowych i spokojnych. Takich sobie zawsze życzymy... i oni też takich w 1944 nam życzyli - w wolnej Polsce o której marzyli. W tym szczególnym okresie chciałbym poprosić Was wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego i harcerzami o pomoc dla Bohaterów Warszawy. Potrzebujemy ok 900 jednakowych paczek z produktami, które sprawiają, że tym Wielkim ludziom po prostu zrobi się miło - zachęca Filip Chajzer [pisownia oryginalna - przyp. red.].

Prezenter liczy też na wsparcie kurierów i korporacji taksówkowych bądź przewozowych. Potrzebne będą kartony.

Apel o wsparcie przy projekcie Paczka dla Powstańców pokazał się w internecie w środę a do czwartku mial ponad 8 tys. polubień i 1 tys. komentarzy.

Wśród sieci, które odpowiedziały na apel Chajzera jest m.in. Polomarket. - Meldujemy się w gotowości do działań! Filipie, tak jak rok temu możesz na nas liczyć - napisali przedstawiciele sieci. - Bardzo nas cieszy ta inicjatywa! Oczywiście, z wielką chęcią pomożemy również w tym roku - odpowiedziało Auchan.

Ale to nie wszystko. Pomoc zadeklarowali m.in. sieć drogerii Rossmann, sieć sklepów Topaz, firma Dr. Oekter Polska, Jope i Elfa Pharm Polska (kosmetyki), Cukiernia Kilian, Krainaherbaty.pl, Rigello (kawa), Terravita (czekoladki), Monini (oliwa z oliwek), Zdrowe Pola (pasty warzywne), Pudliszki, Colian z czekoladkami Goplana, Grupa Maspex z marką Tymbark, apteki dorzucą witaminy, producent gadżetów wykona 900 drewnianych magnesów, Agata Meble przygotuje 900 upominków, a AJK Centrum Opakowań przekaże kartony.

Jak na razie na apel o pomoc dla powstańców nie odpowiedziało wszystkie wezwane do przyłączenia się do akcji sieci, w tym Lidl czy Biedronka.

Paczki wręczane są uczestnikom Powstania Warszawskiego podczas wigilii organizowanej w Muzeum Powstania Warszawskiego.

 Foto: Muzeum Powstania Warszawskiego

 

 

Ilona Mrozowska 3340 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }