Carrefour wchodzi na Allegro!

Jeszcze przed świętami, 8 grudnia, ok. 3 tys. produktów Carrefoura z kategorii Supermarket, Dziecko i Uroda będzie dostępnych na Allegro - ogłosiła najpopularniejsza w Polsce platforma zakupowa.

Klienci będą mogli kupować produkty od Carrefoura przez jeden koszyk Allegro, a następnie skorzystać z bezpłatnej dostawy Allegro Smart! kurierem lub do sieci około 20 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych w całej Polsce.

Służyć temu będzie specjalnie dedykowana podstrona Allegro. Klienci będą mogli kupić na platformie wiele różnych, przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak żywność pakowana, słodycze, składniki potraw i przyprawy, kosmetyki, środki pielęgnacyjne, środki czystości, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni, kosmetyki do pielęgnacji dzieci a także karmy dla psów i kotów itp. Na początek około 3 tys. produktów, w tym około 20% stanowić będą marki własne sieci Carrefour, a 80% produkty markowe.

- Produkty zostały starannie wyselekcjonowane dzięki słowom-kluczom wyszukiwanych przez naszych klientów - wyjaśnia Dagmara Brzezińska-Marcu, dyrektor segmentu Supermarket, Zdrowie i Uroda, Sport i Dziecko w Allegro.

Carrefour ma już doświadczenie w e-commerce. Sieć zadebiutowała w sektorze e-grocery, czyli w internetowym sklepie spożywczym jesienią 2016 r. w aglomeracji warszawskiej. Z czasem rozszerzyła działanie e-sklepu na region Katowic, Krakowa, Olsztyna, Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi, Siemianowic Śląskich, a mieszkańcom innych regionów Polski oferuje dostawy kurierskie produktów niewymagających chłodzenia.

Rozwój konceptu e-grocery jest jednym z filarów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości. - Jesteśmy otwarci na nowe technologie i modele biznesowe, dzięki którym dostosowujemy się do wyzwań nowoczesnego handlu – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. - Mamy nadzieję, że nasi konsumenci skorzystają na współpracy dwóch ekspertów: Allegro - w zakresie e-commerce i nowych technologii oraz Carrefour – w dziedzinie transformacji żywieniowej i cyfrowej - komentuje.

Dzięki współpracy z Carrefour Allegro poszerzy ofertę z coraz popularniejszej na platformie kategorii Supermarket. Niektóre towary cieszą się zdumiewającą popularnością, np. w tym roku klienci kupili już 12 tys. ton karmy dla psów czy 750 ton kawy ziarnistej. Najdroższy koszyk był wart prawie 81 tys. zł. Rekordzista robił zakupy przez 6 godzin, w czasie których odwiedził blisko 1000 stron z produktami, zrobił 131 wyszukiwań i dodał do koszyka 99 przedmiotów.

Jak dowiedział się serwis Handelextra.pl Allegro nie wyklucza podjęcia współpracy z kolejnymi sieciami spożywczymi.

 

Katarzyna Pierzchała 3566 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.