Słodziakowe szaleństwo zakończone

W tej edycji sieć Biedronka wydała już ponad 7,2 mln maskotek.

W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześć Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu jest Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów opisane w książce "Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków", która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce.

Akcja "Gang Słodziaków" rozpoczęła się 26 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Ponadto od 2 grudnia w sklepach sieci można zakupić grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym - "Gang Słodziaków Milionerzy" w cenie 69,90 zł.

Joanna Hamdan 9968 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }