Rekordowy Black Friday w Empiku

29 listopada, a więc w Czarny Piątek, Empik odnotował 1,3 mln wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę. W szczytowych momentach dnia sieć obsługiwała ponad 84 zamówień na minutę.

Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.

W tegoroczny Black Friday zainteresowanie ofertą sklepu Empik.com pobiło wszelkie rekordy. W ciągu 24 godzin Empik.com odnotował niemal 1,3 miliona wizyt, w tym prawie 900 tys. odwiedzin z urządzeń mobilnych, co stanowiło aż 65% całego ruchu online. Aplikację mobilną Empiku odwiedzono w tym dniu ponad 230 tys. razy. Liczba zamówień składanych co godzinę wyniosła 5 000 w szczytowych momentach dnia, co przekłada się na ponad 84 zamówienia na minutę. Co ciekawe zakupy zrealizowane z wykorzystaniem smartfonu były w tym roku wyższe o 105% niż w Black Friday 2018.

Wśród najczęściej wybieranych produktów królowały gry planszowe, książki Olgi Tokarczuk, opaska sportowa, najnowszy bestseller Katarzyny Bondy, powerbank i słuchawki.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }