Jest już ekologiczna linia marki własnej Top Market

Polska Grupa Supermarketów rozszerza gamę produktów marek własnych (O! Dobre. Pewne. Twoje. i Spiżarnia Dworska) o produkty ekologiczne, sygnowane marką Włącz BIO. W pierwszej kolejności do sklepów skupionych wokół Grupy trafią produkty mięsne oraz suche.

W zeszłym roku światowy rynek produktów ekologicznych osiągnął wartość 90 mld euro, z kolei wartość polskiego rynku szacowana jest już na ponad miliard złotych. W porównaniu do Europy Zachodniej polski konsument wydaje ponad dziesięciokrotnie mniej na produkty z zielonym listkiem. Rynek ten ma jednak przed sobą dobre perspektywy, a jak przewidują eksperci, w ciągu najbliższych kilku lat sprzedaż produktów ekologicznych się potroi.

Rosnącą świadomość Polaków i zmieniające się trendy żywnościowe zamierza wykorzystać Polska Grupa Supermarketów, która dzięki własnej linii ekologicznej będzie mogła się poszczycić w przyszłym roku nawet 350 artykułami private label.

Marka Włącz BIO to element strategii Polskiej Grupy Supermarketów na lata 2020-2022. Obecnie przygotowanych jest 40 produktów pochodzących od polskich certyfikowanych i zweryfikowanych producentów oraz dystrybutorów. Produkty Włącz BIO pojawią się w sklepach Grupy na przełomie 2019 i 2020 r., a dostawy zapewniać będzie magazyn centralny. Jednocześnie PGS chce nawiązywać dalsze współprace z producentami żywności ekologicznej.

Logotyp marki Włącz BIO stylistycznie nawiązuje do nowej identyfikacji wizualnej Top Market, natomiast dwa odcienie zieleni odnoszą się bezpośrednio do proekologicznego charakteru marki.

Katarzyna Pierzchała 3076 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }