Circle K otworzył swój najbardziej reprezentatywny sklep

Połączona z kawiarnią placówka znajduje się przy ul. Puławskiej w Warszawie.

Jest to największy sklep tej sieci benzynowej w Polsce - zajmuje powierzchnię aż 140 mkw. Nowa odsłona Circle K w centrum miasta to nie tylko większa przestrzeń dla gości, ale również poszerzona oferta gastronomiczna.

Nowy, flagowy sklep przy ul. Puławskiej 86 w Warszawie to kolejny punkt na mapie Polski, który reprezentuje nowy koncept Circle K, będący połączeniem sklepu z kawiarnią.

- To wyjątkowe miejsce na kulinarnej mapie Warszawy, który jest czymś więcej niż tylko sklepem, a bardziej przypomina klimatyczną kawiarnię. Postawiliśmy w nim na większą i kameralną strefę dla gości, która sprawi, że okoliczni mieszkańcy chętnie zatrzymają się tutaj podczas spaceru, w drodze do pracy czy szkoły - powiedział Rafał Droździak, dyrektor marketingu i komunikacji, Circle K.

- Na miejscu można skosztować naszej pysznej kawy lub zjeść świeżo przyrządzoną kanapkę, czy soczystego burgera z irlandzkiej wołowiny. Wygodne fotele i stoliki w strefie wypoczynkowej zachęcają do chwili relaksu przy ulubionej gazecie. Mamy nadzieję, że to miejsce na stałe wpisze się w codzienne życie okolicznych mieszkańców - dodaje.

Najbardziej reprezentatywny punkt Circle K w Polsce zajmuje powierzchnię 140 mkw. i jest obecnie jedynym sklepem sieci, który został ulokowany na dwóch poziomach.

Na pierwszym piętrze znajduje się magazyn, dzięki czemu sklep na parterze oferuje większą przestrzeń dla gości. Wnętrze powstało dzięki współpracy z norweską projektantką Niną Kristofferson oraz pomysłom dostarczonym przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w stoliki, kanapy oraz wysokie krzesła i stoły.

Stacja w nowym koncepcie przy ul. Puławskiej oferuje m.in. świeże, przyrządzane na miejscu kanapki i wrapy, burgery i wrapoburgery, czy kanapki z szarpaną wołowiną. Na klientów czekają również dania kuchni meksykańskiej, a także włoskie sorentiny. Sklep serwuje również kawę i gorącą czekoladę oraz hot dogi.

Do końca kwietnia 2020 r. Circle K planuje wdrożenie nowego konceptu sklepu na 40 stacjach w Polsce. Tylko w drugim kwartale br. sieć uruchomiła pilotażowe stacje w nowym koncepcie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Oferta dostępna jest również dla partnerów franczyzowych.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }