Mus + Zboże od Tymbarku

W kampanii digitalowej.

W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych.

Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Nowa linia musów Tymbarku to połączenie najlepszych owoców z wartościowymi zbożami. Właśnie to podkreśla digitalowa kampania marki.

Agencja odpowiedzialna za kreację - BrainBox.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }