Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Celebracja we włoskim stylu

Z bąbelkami Martini Asti.

Koniec roku i okres okołoświąteczny to czas celebracji, w którym okazji do wspólnych spotkań jest mnóstwo, a powodów dla wznoszenia toastów jeszcze więcej.

Wyjątkowe chwile najlepiej przeżywać smakując wina musujące Martini Asti, których oryginalny smak doskonale oddaje wyjątkowość karnawałowej atmosfery.

Kampania marki pod hasłem „No Martini No Party” idealnie wpasowuje się w ten czas, zachęcając do celebracji wspólnych chwil!

- Pragniemy, by nasza oferta nawiązywała do magii świąt, przygotowań do Sylwestra oraz karnawału. Staramy się sprostać najnowszym wyzwaniom i co roku zaskoczyć czymś konsumentów. W kontekście tegorocznej świątecznej oferty, w wybranych punktach sprzedaży, dostępne będą limitowane, czerwone edycje butelek Martini Asti. Zgodnie z hasłem kampanii „No Martini No Party”, wierzymy, że nasze produkty jeszcze bardziej podkreślą wyjątkowe chwile spędzone w gronie przyjaciół i rodziny - mówi Katarzyna Galińska, channel manager discounters & convenience, Bacardi-Martini Polska.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }