Sodexo na Black Week

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, specjalista świadczeń pozapłacowych, wspólnie z partnerami przygotowało ofertę promocyjną z okazji Black Friday.

Użytkownicy produktów Sodexo otrzymują dostęp do promocji na stronie i w aplikacji Dla Ciebie, dzięki którym mogą zrobić specjalne zakupy nie tylko w dniu 29 listopada 2019 r., ale także w okresie Black Week.

W akcji z Sodexo udział biorą marki, takie jak: Pika, Vision Express, Burda Media, Hebe, La Perla, L’Occitane, Yves Rocher, Flixbus, Katalog Marzeń. Rabaty na Black Friday i Black Week sięgają od 15% do nawet 72% - mówi Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

- W ubiegłym roku w okresie Black Week najczęściej wybierany asortyment przez posiadaczy produktów Sodexo to przede wszystkim odzież, kosmetyki, elektronika i zabawki. Co roku rośnie liczba pobrań kuponów promocyjnych ze strony i w aplikacji Sodexo Dla Ciebie, coraz większa liczba klientów realizuje również zakupy online - mówi Karolina Karolczak, partnership & procurement director w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Sodexo Polska odpowiada za transformację świadczeń pozapłacowych - wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi angażowania i lojalizowania kontrahentów, klientów i sił sprzedaży. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }