Kaufland z międzygalaktyczną kampanią świąteczną
Motywem przewodnim tegorocznych świąt w sklepach sieci będzie seria Star Wars.
Jej centralnym elementem jest spot reklamowy.
Ponadto od 28 listopada, jako kolejny punkt kampanii, startuje też program lojalnościowy. W czasie jego trwania klienci i fani Star Wars będą mogli zebrać w specjalnym albumie aż 48 kart kolekcjonerskich przedstawiających wszystkich bohaterów gwiezdnej sag. Część kart posiada także specjalne hologramy oraz ma dodatkową funkcję AR – wykorzystującą technikę Augmented Reality, czyli rzeczywistości rozszerzonej, w której świat rzeczywisty łączy się z tym generowanym komputerowo.
Za każde wydane 50 zł na zakupy w sieci Kaufland lub przy zakupie któregoś ze specjalnie oznaczonych produktów, będzie można otrzymać 2 karty kolekcjonerskie.
Kolejną częścią kampanii jest dedykowana aplikacja “K-Master App”, która umożliwia użytkownikowi przejście wirtualnej drogi od ucznia Jedi aż do osiągnięcia poziomu mistrza Jedi. Aplikacja jest ściśle powiązana z kolekcjonerskim programem lojalnościowym i oferuje użytkownikom rozbudowane możliwości interakcji, w tym puzzle i gry, a nawet wykorzystuje funkcję VR – wirtualnej rzeczywistości.
Technika AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, jest najbardziej innowacyjną funkcją aplikacji, która za pośrednictwem samego smartfonu daje możliwość wejścia w świat Gwiezdnych Wojen w marketach Kaufland. Podczas zakupów, użytkownik aplikacji, wykonując kolejne zadania, może zdobyć tytuł „Mastering the force”.
Na potrzeby kampanii, specjalnie dla sieci Kaufland, została zaprojektowana także linia ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolekcja składa się z odzieży z motywami z serii Star Wars. W asortymencie znajdą się m.in. t-shirty i koszulki z długimi rękawami, bluzy, spodnie dresowe. Wszystkie ubrania, które dostępne będą wyłącznie w marketach Kaufland, zostały stworzone z organicznej bawełny i będą dostępne w ekologicznych opakowaniach. Ofertę uzupełnią akcesoria, a wśród nich czapki, plecaki czy worki na buty.
Oprócz kart kolekcjonerskich, aplikacji z rzeczywistością rozszerzoną oraz wprowadzenia do sprzedaży odzieży z motywami z Gwiezdnych Wojen, Kaufland przygotował również niespodziankę – specjalne całodniowe wydarzenia tematyczne, których celem jest zachęcenie klientów sieci do udziału w nowym programie promocyjnym. 30 listopada Kaufland zaprasza fanów Gwiezdnych Wojen do marketów sieci w Poznaniu i Siemianowicach Śląskich, a 14 grudnia – do Wrocławia, do marketu przy ul. Bardzkiej.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze