Kaufland z międzygalaktyczną kampanią świąteczną

Motywem przewodnim tegorocznych świąt w sklepach sieci będzie seria Star Wars.

Premiera kolejnej części sagi "Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie" w polskich kinach odbędzie się 19 grudnia. W tym samym czasie pod hasłem "Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy" trwać będzie nowa kampania  sieci marketów Kaufland.

Jej centralnym elementem jest spot reklamowy.

Ponadto od 28 listopada, jako kolejny punkt kampanii, startuje też program lojalnościowy. W czasie jego trwania klienci i fani Star Wars będą mogli zebrać w specjalnym albumie aż 48 kart kolekcjonerskich przedstawiających wszystkich bohaterów gwiezdnej sag. Część kart posiada także specjalne hologramy oraz ma dodatkową funkcję AR – wykorzystującą technikę Augmented Reality, czyli rzeczywistości rozszerzonej, w której świat rzeczywisty łączy się z tym generowanym komputerowo.

Za każde wydane 50 zł na zakupy w sieci Kaufland lub przy zakupie któregoś ze specjalnie oznaczonych produktów, będzie można otrzymać 2 karty kolekcjonerskie.

Kolejną częścią kampanii jest dedykowana aplikacja “K-Master App”, która umożliwia użytkownikowi przejście wirtualnej drogi od ucznia Jedi aż do osiągnięcia poziomu mistrza Jedi. Aplikacja jest ściśle powiązana z kolekcjonerskim programem lojalnościowym i oferuje użytkownikom rozbudowane możliwości interakcji, w tym puzzle i gry, a nawet wykorzystuje funkcję VR – wirtualnej rzeczywistości.

Technika AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, jest najbardziej innowacyjną funkcją aplikacji, która za pośrednictwem samego smartfonu daje możliwość wejścia w świat Gwiezdnych Wojen w marketach Kaufland. Podczas zakupów, użytkownik aplikacji, wykonując kolejne zadania, może zdobyć tytuł „Mastering the force”.

Na potrzeby kampanii, specjalnie dla sieci Kaufland, została zaprojektowana także linia ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolekcja składa się z odzieży z motywami z serii Star Wars. W asortymencie znajdą się m.in. t-shirty i koszulki z długimi rękawami, bluzy, spodnie dresowe. Wszystkie ubrania, które dostępne będą wyłącznie w marketach Kaufland, zostały stworzone z organicznej bawełny i będą dostępne w ekologicznych opakowaniach. Ofertę uzupełnią akcesoria, a wśród nich czapki, plecaki czy worki na buty.

Oprócz kart kolekcjonerskich, aplikacji z rzeczywistością rozszerzoną oraz wprowadzenia do sprzedaży odzieży z motywami z Gwiezdnych Wojen, Kaufland przygotował również niespodziankę – specjalne całodniowe wydarzenia tematyczne, których celem jest zachęcenie klientów sieci do udziału w nowym programie promocyjnym. 30 listopada Kaufland zaprasza fanów Gwiezdnych Wojen do marketów sieci w Poznaniu i Siemianowicach Śląskich, a 14 grudnia – do Wrocławia, do marketu przy ul. Bardzkiej.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }