Netto przyspiesza ekspansję

28 listopada sieć powiększyła się o dwa nowe sklepy - w Pile oraz w Szczecinie. Placówki są zgodne z konceptem 3.0, bo jak mówi szef sieci Netto niska cena już nie wystarczy, aby przyciągnąć klientów.

Jak tłumaczy mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska, rozwój naszej i otwarcia kolejnych sklepów zgodnych z modelem 3.0 to dla operatora priorytet.

- Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dzisiaj niska cena nie wystarczy, aby przyciągnąć klientów. Konsumenci są świadomi i wymagający. Poszukują nie tylko produktu, ale pozytywnych doświadczeń zakupowych. Ważna jest wygoda, estetyka otoczenia, atmosfera w sklepie, reputacja firmy. Chcemy, aby nasza sieć handlowa nie tylko odpowiadała na tego typu oczekiwania konsumentów, ale była rynkowym liderem w ich wyznaczaniu - dodaje.

Nowy sklep w Pile znajduje się przy ul. S. Wyspiańskiego 10, placówka w Szczecinie mieści się przy ul. Metalowej 63A.

Szczecińskie Netto to najnowocześniejszy sklep tej sieci w Polsce. Został wyposażony w najnowsze technologie stworzone dla branży retail. Do wykorzystywanych już standardowo w placówkach Netto 3.0 zintegrowanych systemów komunikacji bezprzewodowej pracowników oraz nagłośnienia i zarządzania kolejką kasową, wprowadzony został system inteligentnych kamer, pozwalających na automatyczne informowanie personelu o konieczności otwarcia kolejnych kas. System obejmuje również półki sklepowe i informuje o konieczności uzupełnienia brakujących produktów. Wszystkie rozwiązania działają w ramach jednego środowiska o nazwie Xaris, co daje możliwość ich maksymalnego wykorzystania i optymalizacji pracy pracowników sklepu. Uruchomiony został również system dostaw nocnych, który poprawi efektywność dystrybucji. 

Na półkach nowych sklepów można znaleźć jeszcze więcej świeżych warzyw i owoców, produkty bezglutenowe, bez laktozy czy bez cukru, a także artykuły z certyfikatem bio. W placówkach znajduje się także strefa "To Go", w której znajdą się m.in. sałatki, świeże soki, smoothies i wiele innych propozycji.

Dla klientów obu nowych sklepów sieć przygotowała w dniu otwarcia szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równolegle prowadzi remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ok. 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Obecnie Netto w naszym kraju ma ok. 380 sklepów, trzy magazyny dystrybucyjne i zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.  Sklepy sieci zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Ich asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest jeszcze w Danii i Niemczech.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }